Monday, February 18, 2008

oh dunia~!dengarlah luahan geramku!

i had enough of these!

wahai manusia!behave la!belajar la hormat orang!belajar la cara2 nak jaga hati orang!ape kat skola tak belajar ke moral?oh fikir bagus sangat la kau budak medic or dentist kau takyah respect orang?ha?budak 4 tahun pon boleh pikir la ngok!

kalau dah pinjam tu,reti2 la pulangkan balik!takyah ar bawak baju belon aku gi tido!aku sendiri pon tak bawak baju tu tido memandangkannya mahal...aku boleh kira dengan jari bile aku pakai baju tu..kau ada hati nak buat harta sendiri?pakai tiap2 hari..ada hati nak pakai baju tu pergi lab kimia??pastu lepas aku cakap takut baju tu rosak,kau gelak2 dengan geng kau.what the fuck la weih!beli ar sendiri!kate bapak kau masukkan 1000 ringgit tiap2 bulan..shopping bende entah hape2 reti!bende2 survival tak reti2 nak beli!dok mengendeng orang punya.

mak aku bagi 500 ringgit sebulan pon aku boleh survive je?beli buku,bayar tusyen,bayar sewa semua cukup.pehal kau nak cakap kau tak cukup duit?bangsat betul la.ape kau ingat orang tengok ke barang2 branded yang kau pakai tu?kat sini nak pakai barang branded takde maknenya la..berdebu jugak!yang kena raba sape?kau kan?tu la..berlagak sangat lagi..

tak tahu malu ke mengaku barang orang barang kau?mari saya beri contoh..
'nampak tak adapter kitorg yang ada tulis hannah tu?'
kepala otak kau tu korang punya!dah terang2 aku tulis nama aku,kau nak ngaku tu kau punya?sedih ar jadi korang..MISKIN sangat sampai tak mampu nak beli adapter..harap baju je mahal..muka je lawa..semua benda tak reti..hai..kemas rumah pon tak reti!kawan korang yang nak datang,buat tak kesah je kan rumah tu bersepah?aku gak yang pergi kemaskan!ape hal ajak orang datang rumah tengok rumah bersepah..tak tahu malu ke?dapur pon,senang sekarang nampak?dah lepas makan,tinggal!manja sangat kat rumah mak sampai satu hapah kerja pon tak reti nak buat.kalau aku tak masak,mula la nak ngadu kat boyfriend.HOI,PIKIR SENDIRI AR!takkan semua aku nak buat?dah la korang tak gi kelas!ingat aku ni hamba ke apa?pastu gelak2 aku gi kelas yang tak pernah aku paham tu..at least aku pergi ok?tanggungjawab student.mak aku hantar aku sini untuk belajar guna duit yang arwah ayah aku tinggalkan.aku bukan datang sini sebab melancong,i am here to study.

memang ar alexandria pon aku tak sampai lagi..berlagak ar dah bosan dengan alexandria..takde benda dah kat situ.saya takda masa ok?saya busy.cakap barang2 aku murah pehal kau nak pinjam?BELILA SENDIRI!!!!!

budget lawa sangat ar kau,kutuk semua orang..budget kau kaya sangat ar,nak memperlekehkan semua orang..orang kawen pon kau nak kutuk.macamkan takda orang deserve their life.sukati orang la orang tu nak jadi apa!kau sebuk sangat kenape?ke sebab life kau pathetic sangat.kesian la aku tgk kau..takde life langsung.berkawan dengan orang itu je..tak berkembang..mcmane nak berkembang?pemikiran mcm tu,takde sape suka la..padan ar boyfriend pon tak tahan gi carik lain.

kesian,kaya..tapi..belajar kat mesir je..kalau kaya sangat apsal tak gi russia?berlagak je lebih..tak kesian ke kat parents yg tungkus lumus carik duit?korang spend senang je..takpa,korang menang kali ni,Tuhan itu Maha Adil.

yeah yeah...blogging with hatred again.that's who i am!i keep it to myself and pour it by blogging.you see,people can't be trusted here.you cant express your feelings to any of them.because,then the whole mansoura will know.and i will feel so bersalah.so,i blog.

new definition of blogging to hannah sahimi: tempat meluahkan perasaan geram.

1 comment:

Anonymous said...

Salam. huhu. sabar2. harap kwn awak tu dpt pengajaran la. Dan doa2kan dia supaya sedar. insyaALLAH, everything will be OK. :)