Thursday, July 24, 2008

saye si cekgu tusyen

'kak,nak topup $@&#^ 10 ringgit..'

i gave her rm50 but then she asked me wether i have anything lesser than that..

ku bukak2 poket2 purse.

'5,6,7,8,9...50 sen,70 sen..90 sen..(monolog dalaman:oh ade 5 sen dan 5 biji 1 sen!)'

susun dan confident betul tanpa ingat bahawasanya 1 sen dah tak gune..

'erm dik,1 sen dah tak gune kan?'

terasa sangat bodoh!!!!

'oh yeke?saye baru balik from luar negara,so saye tak tahu..sorry~'


padahal 1 sen dah tak digunekan dah lame kot??malu2.. :p

i have a JOB!!i just received half of my salary!

KERJA: guru tuition..
SUBJECT: addmath???haha..nasib baik ingat lagi!dan nasib baik form 4 je.. :p
DUIT KEMANA?: baju kot? :D


kau orang pernah nyanyikan lagu 10 budak hitam tu?well,aku dah minat satu.so tinggallah 9 untuk korg minat..haha..ok,orang tak gelak.

orang bijak dan hensem aku pernah jumpe,orang gentleman aku pernah jumpe,orang sengal pon aku pernah jumpe..tapi aku tak pernah jumpe lagi si gentleman yang bijak dan rock tapi tidak tinggal solat dan mempunyai senyuman menawan.nak cari lah!hehe..

mak's 51st birthday was yesterday.we surprised her with some presents and cake.she loved it.and we love our mak too!happy birthday mak,moga panjang umur dan murah rezeki.

ngantuk arh.selamat siang.

No comments: