Friday, August 29, 2008

28082008

nombor ini pon cantik juga kan?lagi cantik lagi sebab berlaku sesuatu pada tarikh itu.

kami telah bersate-kajangan!hooray!cita-cita tercapai!

walaupun aku tak dapat nak convince mak tercinta untuk drive sendiri (haih mak,bilela nk drive solo jauh2 niii..tension pula jadinye)tapi takpa,plan tetap diteruskan.

jadi kami telah berjumpa di ktm ukm dan terus ke sate kajang yang didrive oleh kakak aku(hadoih aku bukan kecik lagi la!!let me drive!hadoih2)

setelah di sane kami pon melahap sate yang dicintai dan dibelanja oleh si sepit rambut,tapi malangnya aku sudah kekenyangan jadi aku makan beberapa cucuk je kot.haha.(tapi takpa,ade lagi dalam fridge.nanti aku lahap lagi.).maka teringatla seorang lagi yg wajib hadir ketika bersate.contact+plan+contact+plan+merepek sebentar,maka wujudlah plan di mana kami akan menaiki rapid kl ke ukm dan mamat yang malas ke kajang tu akan la berjejak kasih di sana.

tapikan tapi....

plan tak berapa menjadi sebab rapid kl kena tunggu 1 jam lepas bas mini tu mcm penuh gak arr..jadi kami decide,eh ke aku yg decide?sebab ade orang cakap 'aku tak berfikir' wth.jadi kami pon terpaksa la berjalan jauh mendapatkan ktm kajang untuk ke ktm ukm dan menunggu mamat yang bawak kereta tapi pemalas betul la nak drive better kasi aku je kereta kau tu hadoih!!oh well,jadi setelah itu kami berempat telah ke seksyen 15 bdr baru bangi dgn kereta mamat malas bawak kereta dan minum2 petang (lagi?).

sesuatu yang hebat telah berlaku!!
aku nampak magic weih tak tipu!!haha.aku nampak api kluar dari dompet.kad masuk dalam dompet semua.wah aku jakun dan kagum.

dan dannnn...
kad bertukar tanpa bertukar tangan whatever tu serious terkejut beruk ok?aku kagum dengan mamat yang malas bawak kereta tapi hebat magic tu!!

nasib baik tiada yang cedera atau hangus atau heart attack ketika magic itu berlaku.

maghrib, maka mereka menumpang solat di rumah aku.jadi dengan keadaan tak bersedia tu rumah aku bersepah gila!tak tipu tak pernah bersepah sebegini teruk!hadoih time ni la kau nak bersepah kan.adoi2.tapi tak kesah(kot?) sebab tujuan selesai dilakukan cumenya mamat yg malas bawak kereta tu telah meninggalkan si wangi di rumah aku untuk aku kerjakan.muahaha.eh tak la,si wangi tumpang tidur sebab terlampau lewat.

maka berlakulah sesi umpatan,kutukan dan bercerita di rumah aku bersama si wangi.

hadoih seronok sungguh hari yang tarikhnya cantik tu.serious aku akan ingat sebab tarikh die lawa.boleh jadi tarikh kahwin kepada sesiapa yang nak kahwin tapi bukan aku sebab aku muda belia dan tak cukup matang lagi.harhar.

kesimpulannya, si sepit rambut belanja sate whee~ dan aku terharu ;) si mamat malas bawak kereta tu hebat magic sekarang,aku kagum! dan si wangi telah menangkap gambar kami.terima kasih,wangi! :) tambahan,tarikh cantik!! :D

aku,niksu,asy'ari dan maput.picture courtesy of niksu wangi. :)


nota kaki:
aku = aku.
si wangi = niksu
si sepit rambut = asy'ari
si mamat malas bawak kereta tapi hebat magic = maput

yang penting,aku masih tensi fasal tak boleh drive solo ni.hadoih2.

selamat hari indie wahai malaysia!dan selamat menyambut ramadhan.moga ramadhan ini mendatangkan sesuatu yang hebat dalam hidup kamu semua.

2 comments:

amelin. said...

aku benci anda semuaaaa!!! tak suke tak suke tak suke!!!!

hannahsahimi said...

wah jangan benci!!
minta maaf di bulan mulia ni.
takpe,next time ye kencang?mesti ade next time punye.kalau takde pon kena adekan juge. hee..