Saturday, October 07, 2006

gila kentang!

hari ini.cikde came.dia bawak cucunya,daim!!yeay!sayang sangat daim ni!kesian juga.bapanya dah meninggal.tapi takpe.saya sayang dia!

mak ke hospital bersama cikde utk melawat uncle suk.kasihan dia.berkemungkinan leukimia.muda lagi!baru 24!adei.moga2 cepat sembuh uncle suk!so,dgn ketiadaan mak di rumah,hampir kesemua kerja telah saya lakukan.tak belajar pon hari ini.rasa bersalah.tp mmg hari ini saya rasa amat mengantuk sejak saya bangun sampai sekarang.adoi.

sakit.oh!saya kembali sakit.saya selesema.dan cirit birit.wah!dikala dekat spm ni, banyak pula penyakit datang.aiseh.

malam tadi.saya telah menonton drama sang-doo,let's go to school.itu merupakan last episode.saya telah menangis!saya ingat sang-doo dan eun-hwan dah mati!tekniknya amat membuatkan kita terfikir bahawa mereka dah mati!last2 minit.i mean last 5 minit baru tahu mereka masih hidup.saya telah jatuh cinta pada lee dong gun.dia amat bergaya!harhar.

malam ini.plan malam ini,saya mahu ganti balik masa belajar saya dan saya mahu pergi terawih.insyaAllah.

oh yea.saya ketagih iklan mister potato tu.gila kentang!harhar.

No comments: