Thursday, October 05, 2006

kesedihan

semalam,terpaksa menghantar kak yong ke klia utk kembali ke ireland.masa itu amat emosi.mak,luqman,cikde n me menangis.aduhai.ayah tak dpt bersama kerana die ade class untuk diajar.ayah dah mule2 nangis mase di rumah.gaha.dpt tgk ayah nangis.for the 2nd time.last year pon ayah nangis.for the same reason.harhar.kak yong menghadiahkan saya sedikit duit dan laptop.saya sayang laptop tu!saya pula telah menghadiahkan sehelai baju kepada dia.

sewaktu berbuka.terasa kekosongan.semua senyap.tak banyak cakap.i miss her!!sobs.
semalam hari biologi.saya dpt menghabiskan 6 topic.itupon termasuk kelmarin.hari ini saya berazam untuk menghabiskan keseluruh topic2 form 4.harap-harap saya berjaya.semalam saya mendapat mimpi yang amat buruk!saya mimpi esok spm!saya tgh terkocoh2 membaca buku.dan saya rasa saya tak dapat menjawab soalan2 itu.aduhai!saya perlukan pertolongan dalam sejarah!!!

semalam juga saya telah tonton cerita sang-doo,let's go to school.cerita itu amat menyayat hati!malam ini merupakan last episode cerita itu.adoi.lee dong gun amat bergaya!gaha.

No comments: