Saturday, October 14, 2006

kerisauan.

wokeh!blog telah kesunyian!harhar..

hari isnin haritu telah bershopping raya.dah ada baju raya!!whee~..warna hitam.ok.ramai org tertanye2 mengapa hitam?jawapanku:biarlah!harhar.dan satu lagi warna putih.yg putih ni mcm x minat sgt sbb bunga die pink.pastu pink die menyerlah.so,silau.harhar.cuma belum beli kasut.necklace n gelang seme dah purchased.saya dpt discount.nadia jual.mak dia jual barang2 kemas.w/pun tiruan,tp saya suka!biarlah!hehe.

ok.risau.
1st,saya risau adik saya.next year dia form 1.malangnye,die sorg je lelaki melayu di situ.saperla nk jaga adek saya ni?budak2 form two yg ku amat2 hargai next year form three.sekolah pulak sengal elok2 form three petang dipindahkan pulak ke pagi.hish!sape nk jage die?sembahyang ape semua.kami org melayu di sekolah itu kena ingat sendiri!tiada org yg nak remind!hish.

2nd,spm dowh!fizik mcm x sentuh lagi.ok bio tinggal form 5.sekarang sejarah.sejarah saya baca macam itu sahaja.saya tak hafal pon.tp baca sejarah lg cepat berbanding baca bio!bio,saya memerlukan buku teks dan 2 buku rujukan!sejarah saya hanya baca buku teks.hehe.saya nak habiskan sejarah esok.syaf kate kalau saya habis esok,die nak buat kuih gelang utk saya!saya suke kuih gelang!die pandai buat kuih gelang!whee~.okok.demi kuih gelang,saya akan baca habis buku sejarah!harhar.

3rd,saya risau next year.kalau saya masuk matirkulasi ke whatever.saya x pernah berada tempat di mana terdpt ramai melayu!kawan melayu saya boleh dikira dengan jari!mcm mane la saya nak survive di situ?hish.ini mendatangkan kerisauan!

hadoih.

No comments: