Monday, October 16, 2006

otakku tepu.

yes.it's true.otakku dah tepu.teramat tepu.sampai dah malas nk buat apa2.gaha.
boleh pergi class trip!yeay!even tiada penjaga.daddy ku sayang.amat sporting kasi pergi.whee~.oh yea.plan nak ke singapore terpaksa dibatalkan sbb ramai complain mahal.xpe la.anywhere pon sama.just nk spend some quality time utk classmatesku sbelum ke dunia yang penuh cabaran.

cant go to the prom.hish.sakit hati la ni.xpe.xnak tgk pon azfa yg poyo berlagak kaya sangat tu lagi.pergi main jauh2!but,mmg nak sangat pergi deh!hish.ayah!!!geram2.sobs.

raya.ramai cousins ku x pulang ke kampung.weih!balik la weih!!kami pon balik hari je.hadoih.kenapa cuti seminggu je?cakap pasal raya.kawan2 cinaku suruh buat open house.saya ckp:spm la woi!.beritahu mak saya.mak saya ckp buatla lepas spm.haha.mari2.lepas spm.mcm belated raya open house.haha.xpernah2 org buat.jom!jemput datang ke rumah saya yg x seberapa ini.maybe 20/12 kot.sbb saya nak belajar drive dulu.haha.tarikh akan diberitahu kemudian.tp mmg nak buat la ni!hish.mcm x saba.hehe.

mcm malasnye nk belajar malam ni!!!grr..nanti2 la..hehe.15 november dowh!

No comments: