Sunday, October 15, 2006

mengantuk

semalam tuition.fuh!jalan jammed!packed dgn kenderaan2 n orang ramai!mmg gile semalam.cikgu dtg lambat.kami berborak.gaha.berborak pasal izham.wah.dia dah OK!dia dah boleh ke sekolah!pinggang dia berlubang!sakit dowh.tp dah operate.dah ok la tu.Alhamdulillah.

last minute preperation saya mcm teruk!meja dah berselerak.hish.teruk betul hannah ni.mak kata dia risaukan saya.hadoih.tension2.

ok kelakar.mak kene kejar dgn a bunch of monkeys.luar rumah saya mcm ade sikit hutan.byk monkeys jadikan hutan tu habitat diorg.kitorg biarkan je diorg.sbb diorg x pernah buat hal.so,baru je tadi,mak pergi buang sampah.then,saya dengar monkeys tu tgh mengamuk.then mak lari2 masuk rumah.muka mak takut gile.kelakar.saya gelakkan mak.haha.pastu,mak bukak tingkap buat bunyi monyet.kononnye nak suruh monkeys tu blah.tapi takde pon.monkeys tu dgn banggenye duduk je situ.haha.puas kami gelakkan mak saya.pagi2 dah buat lawak.hadoih.

saya hanya tidur 2 jam.hadoih.pening kepala.ok.nak tidur jap.whee~..

No comments: