Tuesday, March 13, 2007

minah jpj.

urgh!!!minggu ini memang minggu yang tak kacakk!!!i failed my JPJ test!i did well in bahagian II.terasa kacak.

i was the last person in bahagian III!imagine how you'll feel if u came damn early,dah passed bahagian II pon antara yang terawal,then u have to wait for EVERYBODY to finish!4 HOURS!bengang la kan!

minah jpj tu memang aku nak sumpah!CIBAI betul la minah jpj tu!i wanted to belok kanan, i saw kereta coming,but it was like way far lagi!so i beloked!then she stopped me.asked me to get out of the car and she sent me back to the track.tapikan,die bawak lagi bahaya!minah cibai tu bawak laju gile pastu ade lori kat depan die slambe je taknak slow down.sampai nak cium bontot lori tu baru tekan brek kuat2.minah cibai tu tak layak ar nak fail kan aku!cibai betul.kan aku dah banyak mencarut harini!pasal minah cibai tu la!urgh!!!aku tahu la kau nak balik kerje cepat2!aku yang bayar kau,buat ar kerje elok2!nak jadi contoh pon xbleh!dah la aku penat je menunggu macam dungu kat situ.cibai betul.baru drive 5 minit.bangang betul minah tu!geram!

jpj lelaki wayy better la!jpj lelaki tak kesah pon mcm mane orang drive!kimi drive lebih limit pon passed je.jpj lelaki rocks!jangan la tunjukkan muke kau kat aku lagi ye minah jpj.hopefully 27/3 ni kau bukan examiner aku.bla la!

MESIR.
i woke up today and mak suddenly asked me:'hannah nak pergi mesir buat dentistry tak?'

OF COURSE!
met the agent today.kalau cepat kasi dia documents,boleh la dpt tempat.kalau dpt tempat,akhir august saya fly~

p/s:
rupe kimi tu mcm rupe AB lah!kembar AB kot..tapi die lagi tampan dan kacak,LEBIH MATANG pulak tu!hahaha...shtum!
tapi terlupe amek no phone kimi yang kacakk tu.adoiii!die tersangatlah friendly!
saye dpt kawan baru!namenye faeeza.kami sama2 failed!haha.tapi die failed both bahagians!haha.

1 comment:

hannahsahimi said...

thanks maput!aku buat kacak dan wangi punye nanti!haha.