Saturday, September 23, 2006

bengang bangang bengong.

oiam.suki bangang dan bengong.saya amat benci dia.amat amat sangat benci dia!sape vote dia saya tak respect langsung!jangan harap saya nak respect kamu.apa yang istimewa sangat dia?sekarang saya tgk nama dia pon rasa benci sangat!tak mementingkan pelajaran.spm entah ke mana.terus jadi jutawan.pastu jadi dungu.harhar.padan muka.i bet dia nnti mcm pija.next year baru amek spm.orang lain dah 1 step ke depan dia masih lagi kat belakang.bagus la.duit je banyak,bakat tak seberapa,dungu juga!

pastu nnt dia mesti positively jadi macam daniel MI2 di mana voters2 sekaum dgn dia yang kononnya setia dgn dia menyesal vote dia.bagus la.gembira!puas hatiku mengutuknya!puas!puas!

bengang.luqman tak habis2 nak kacau saya tidur.amatlah bengang!lepas pulang dari sekolah,saya tlh menonton telemovie ramadhan[cerita ini amat menyayat hati!].lepas itu saya tertidur.saya amat letih.nyenyak saya tidur.lepas itu,luqman dan bapa saya pulang drp solat jumaat.luqman terus kacau2 saya smpai terbangun.bengang sungguh!lagi,sebelum maghrib saya telah tidur juga sebentar.nyenyak la juga.lepas itu luqman dtg ketuk2 dgn daya yang besar pintu saya.itu telah membuatkan mood saya hancur!
sekarang dah tak boleh pula tidur..haiz..


esok hari baru!esok start merajinkan diri!
lusa puasa.selamat menyambut ramadhan everybody!

No comments: