Sunday, September 24, 2006

surprise

kami tak ke sekolah!kelas kami,yang hadir hanyalah 8 orang..harhar..
kami terus ke tusyen.usai tusyen,kami membawa syaf ke pizza-hut.
setelah syazwan,ean.shai,kak hanim n athira sampai,kami telah menyuruh waiter memasang lilin pada pizza tersebut dan bawa kepada kami.kami telah mengsurprisekan syaf!harhar..suka!suka!penat plan!akhirnya jadi juga.alhamdulillah.

semasa makan,kami as usual kegilaan mendatang.syazwan sangat poyo!sangat geram!satu pizzahut itu dgr saya marah dia!harhar..lepas itu,ean buat lawak bodoh lagi..bengong sungguh!masing2 buat gila..sangat seronok.

pulang.shai hantar.mak called.marah2 kenapa masih belum pulang.saya memberitahu bahawa kejap lagi saya akan sampai.5 minit selepas itu bapa saya pula call..saya ckp kejap lagi la!bapa saya ckp nak ke alamanda.saya ckp kejap!lepas 5 minit lagi,dia call lagi..saya macam apahal la bapa saya ni!bapa marah2 sebab lambat sangat.saya suruh shai bawak laju2!dia drive bertambah laju.woah!syok!best.sampai rumah.sembahyang asar terus ke alamanda.berdiri que gile panjang nak pick up hadiah.sampai maghrib.sampai rumah hampir isyak.sembahyang lekas2.terus pergi tarawih.surah al-baqarah.panjang!tersenggok2 saya sembahyang.harhar..sah ke tak saya tak tahu.harhar..

penat.non stop saya berjalan,berdiri segalanya.haiz..
selamat berpuasa semua!

No comments: