Saturday, February 10, 2007

fire.

mak and along liza went to kursus dobi today.they are considering on opening a kedai dobi to earn some extra money.but,i asked mak just now on wether or not they want to open the kedai dobi,mak said,tak tahula.i really really hope that the kedai dobi plan will jadi.i'll pray for it.

mak left me n luqman alone at the house.we did nothing.the weather was so hot,so we cant go out.we just stayed in the aircond room and watch some tv.

kebakaran.
telah berlaku satu kebakaran berdekatan rumah saya.apinya sangat merah menyala dan sangat besar.jadi,kami called bomba.tetapi,malangnya,engaged.saya tidak tahu apa telah terjadi kepada api itu.esok pagi saya akan check it out.

saya sangat jelak dengan perangai mereka.mcm hanya mereka sahaja yang ada teman.berpegang sana sini.kalau hanya berpegang tangan,itu boleh diterima,ok?ini tidak.tergedik sana sini.jalan lambat2.bak kata teman saya,farhana,aku sepak karang,terus mandul!muahaha.saya mahu try la sepak orang terus boleh memandulkannya.

kaer is looking for a personal assistant.but sadly,he wants a male p.a.adoi melepas.and,I WANT TO BUY KAER'S MENJELMA CD!!

sweet escape-gwen stephani.

No comments: